Obchodník svým vystupováním reprezentuje práci celé firmy, je její vizitkou. Bezprostředně komunikuje se zákazníky a aktivně ovlivňuje jejich obchodní rozhodování. Přímo se tak podílí na obratu a úspěšnosti společnosti. Na motivaci obchodníka působí celá řada hmotných i nehmotných stimulů. Vybíráme 10 z nich.

10 TIPŮ PRO MOTIVACI OBCHODNÍKŮ

1. Osobnost nadřízeného manažera. Manažer bezprostředně a každodenně ovlivňuje motivaci obchodníka. Je pro něho prvním školitelem, trenérem, mentorem i koučem. Ovlivňuje a formuje obchodníkovy dovednosti a návyky. Je nositelem a reprezentantem firemní kultury. Právě osobnost manažera je často rozhodujícím faktorem, proč obchodník do společnosti nastupuje a proč v ní setrvává.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se