PREZENTACE FIRMY

jako atraktivního zaměstnavatele začíná uvnitř společnosti. Vnější obraz společnosti je vytvářen především tím, jak vnímají svého zaměstnavatele zaměstnanci. Souvisí s hodnotami a kulturou společnosti, s nastaveným modelem hodnocení, motivace a zejména se stylem řízení.

Při sestavení strategie HR marketingu jsme se zaměřili na čtyři oblasti, na kterých je třeba dlouhodobě a intenzivně pracovat. První oblast je zaměřená na naše zaměstnance, kdy chceme být dobrým zaměstnavatelem, jehož rádi propagují vlastní zaměstnanci. V druhé oblasti se zaměřujeme na uchazeče o zaměstnání. Chceme, aby do společnosti nastupovali kvalitní a motivovaní kandidáti. Třetí oblast jsme si definovali jako vytváření image firmy, kde cílem je pověst naší společnosti jako dobrého a atraktivního zaměstnavatele, kde chtějí lidé pracovat. Čtvrtou oblastí je vytváření jména v jednotlivých lokalitách, kde má ABB své pobočky a kde si budujeme dobré jméno v lokální konkurenci na trhu práce. Činnosti v jednotlivých oblastech se velmi prolínají a jedna navazuje na druhou. Tuto strategii měníme a přizpůsobujeme aktuální situaci, potřebám a také jednotlivým lokalitám, kde naše pobočky sídlí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se