Přinášíme zkušenosti personální agentury Hays, jak se podílet na vytváření pozitivního image klientů v náborovém procesu. Image dobrého zaměstnavatele vytváříme už tím, že spolupracujeme s ověřenými a seriozními firmami. Každou společnost osobně navštívíme a kandidátům předáváme osobní dojmy. Ve společnostech se ptáme na specifika spojená s kulturou, pracovním prostředím, firemními benefity, zaměstnaneckými akcemi, společenskou odpovědností. Mnohdy jsme to právě my, od koho se kandidáti poprvé dozví o společnosti. Záleží nejen na obsahu sdělení, ale i na formě prezentace potenciálního zaměstnavatele. Znalost prostředí pojednává o naší dlouhodobé spolupráci se společností a tím se společnost jeví jako seriozní zaměstnavatel. Kandidátům předáme informační materiály od klienta, případně zašleme prezentaci či odkaz na stránky firmy. Zde už záleží na oboustranném vztahu personální agentury a jejího klienta. Někteří klienti nás sami informují o změnách ve společnosti, posílají aktualizované prezentace pro kandidáty.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se