Proto bych se chtěl podělit o zkušenost, jak v dnešní době lze zvyšovat výkon obchodu, využívat potenciál obchodníků, motivovat je a rozvíjet. Pracovali jsme s klientem, který působí celorepublikově a v každém regionu má mnoho poboček. Dostali jsme zadání: "Zvyšte výkon v jednom vybraném regionu." Při řešení jsme měli volnou ruku. Zaměřili jsme se proto přímo na obchodníky, na manažery těchto obchodníků a požádali jsme o podporu TOP managementu v rámci projektu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se